muntergöken är tillbaka!

så. min nanmnsdag iallfall! hitills har mamma (som vanligt) inte sagt ett ljud. hon gör samma sak varje år. säger till dagen innan " nämen, elsa, imorrn är det ju linnea!" men när det väl är dags så glömmer hon det :O så jag lär få nån kommentar från henne imorrn, då hon också kommer på att jag även har namnsdag på lördag (sonja) men så glömmer hon det på lördag också! haha, jag är så oälskad ! har fått ett "grattis", av en annan som också heter linnea i mellannamn, så det räknas inte helt. bara nästan..
har problem med det hära grattis grejjen. tycker det är konstigt att man får ett grattis för att nån bestämmt att en namn ska ha födelsedag en viss dag. skummt.

har precis lirat lite sly 2, men sen blev det jobbigt, skulle sljuta på en sak och set var svårt. så nu sitter jag och lyssnar på musik istället. och försöker ignorera att jag har två jobbiga uppsatser att skriva nu i helgen..
detta ska jag iallafall nu ta tag i, att försöka lyssna på min förnuftiga röst.


PUSS



Det jag köpte från elf. Två nagellack, två eyeliner, en all-over-cover-stick, två borstar samt fyra mineral ögonskuggor. Allt som allt blev det 250 kronor. Skitbra grejjer också! Frakten kostar 50, så det är grymmt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

så mitt grattis räknas inte? :O fett fisigt :O ;)

2010-05-13 @ 15:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0