6 maj

oj oj ooooj !

inte uppdaterat på evigheter!! men nu är jag tillbaka!!
premiären igår gick bra, roligt var det också! sen gick vi ut och åt på en resturang där i sjöstaden efter som mamma fyllde åår! woho ! (sitter och äter hennes tårta just i detta nu.. mums. )

ida hade jag ingen skola, istället hade vi två skolföreställningar ! för småttingar, til 6ors till 3or, skitsöta! eftersom jag var mattan älskade de mig och härmade mig och kom fram när det var slut och fråga om de inte finck en kram. NAAAAAW! kramkalas!!

efter så drog näästan alla till donken i globen, maaaat! sen ville alla hem men jag och miranda åkte tillbaka till sjöstaden och satt på en brygga vid sickla kaj och kollade på änder.. haha.

MEn nu skall jag äta upp tårtan, plugga lite franska och sen tänkte jag ta mig en joggingtur! hurtig är mitt mellannamn!

PUSS

PS: jag har fått sminket från elf, skitbilligt och bra! så värt pengarna, visar vad jag fått senare, om nån bryyyyyr sig? klart ni gör, alla älskar ju mattan!! tihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0