fram och tillbaka... och fram igen

IIIIIH !! jag har kort hår!!!  sure, inte kort kort, men över axlarna kort! är nöööjdis fan, var såklart nervös som en ... nått innan och efter blev jag helt skakig ..  är ovan fortfarande, såklart. lika kul att se mig själv varje gång! ihiihihihi...
så jäkla kul att klippa så mycket hår asså! hon ba: eeh, du har en tova här, akn jag klippa bort håret? typ en dec på en gång! helt jäkla lyrisk är jag... hihi.

kvällen är planerad som att hjälpa rebecka passa emma - riiiiiiktiigt jobbigt :P verkligen. så det blir antagligen film och lite så! treevlans !
men har ont i huvudet, så ska ta en i-bu-me-tin


pussiisisisiis 



                                           vet inte om nii ser, men taaadaaa : min nya frilla!


Kommentarer
Postat av: Hanna montana

ÅÅÅÅÅÅH VAD SNYGGT DET BLEV :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-12-04 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0